گوشی گیمینگ جدید لنوو

گوشی گیمینگ جدید لنوو : شرکت لنوو از گوشی گیمینگ جدیدش یعنی Legion Phone Duel 2 رونمایی کرده که مشخصات جالبی داره و حتی طراحی اون مخصوص گیمرها و برای گرفته شدن به صورت افقی طراحی شده و. این گوشی در پشت یک برامدگی بزرگ داره که علاوه بر قرارگیری دوربین ها و چراغ های RGB، فن های این گوشی زیر اون قرار گرفتن. چون این گوشی نه تنها یک فن بلکه دو فن برای خنک کردن سخت افزارش داره.

گوشی گیمینگ جدید لنوو : 

یکی از فن ها که از بیرون دیده میشه، به عنوان مکنده هوا عمل میکنه و هوا روی برای خنک کردن قطعات به داخل گوشی هدایت میکنه. فن دوم در گوشه گوشی قرار گرفته و هوای گرم رو از طریق منافذی که در پهلوهای گوشی موجودن، به بیرون هدایت میکنه. در نتیجه این گوشی از نظر سیستم تهویه بالاتر از رقبا قرار داره و بسیار بهینه تر هست.
در بخش سخت افزار این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 888، تا 16 گیگ رم و تا 512 گیگ حافظه داخلی هست. باتری اون 5500 mAh ظرفیت داره که بین دوتا باتری تقسیم شدن. این گوشی دارای 2 پورت USB-C برای شارژ هست که لنوو شارژری با دو پورت هم برای اون قرار داده که میتونه گوشی رو با توان 90 وات شارژ کنه. برای رسیدن به این توان نیاز هست هر دو پورت این گوشی به طور همزمان برای شارژ وصل باشن. در این صورت باتری گوشی در نیم ساعت به طور کامل شارژ میشه.
در جلوی گوشی گیمینگ جدید لنوو  نمایشگر 6.92 اینچی OLED 1080p با ریفرش ریت 144 هرتزی رو داریم. دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی این گوشی هم زیر دکمه پاور قرار گرفته و به صورت مکانیکی از پهلوی گوشی بیرون میاد. مکان قرارگیری اون مناسب گیمرهایی هست که به صورت افقی گوشی رو نگه میدارن و قصد استریم کردن خودشون رو دارن.
برای گیمرها همچنین چهار دکمه لمسی در پهلوهای گوشی قرار گرفته که میشه اونهارو برای بازی های مختلف برنامه ریزی کرد. دو حسگر لمسی هم در کنار برامدگی پشت گوشی برای استفاده درون بازی ها موجود هست. لنوو همچنین مثل بقیه گوشی های گیمینگ قابلیت روشن نگه داشتن گوشی به طور مستقیم با برق در هنگام وصل بودن شارژر و بدون شارژ کردن گوشی رو قرار داده که عمر باطری رو بالاتر و گرمای تولیدی رو کمتر میکنه.
در بخش دوربین هم که کم اهمیت ترین بخش گوشی های گیمینگ هستن، دو دوربین داره که دوربین اصلی اون 64 مگاپیکسلی و دوربین دوم اون 16 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض هست.

لنوو این گوشی رو با قیمت پایه 800 یورو عرضه میکنه.

گوشی گیمینگ جدید لنوو
گوشی گیمینگ جدید لنوو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *