از فروش تا قیمت خرید موبایل – تبلت – لپ تاپ و کامپیوتر سوالی که امروزه تقریبا تمام افراد جامعه در هر سنی با آن مواجه هستند . سوالاتی پیرامون قیمت خرید موبایل و تبلت و یا حتی لپ تاپ امروزه بخشی از پرسش های نسل های متفاوت جامعه است که متناسب با سن و نوع استفاده و انتظاراتشان به پاسخ های گوناگونی نیز می رسند. اگر شما به دنبال  خرید موبایل – تبلت و لپ تاپ به این سایت آمده اید پیشنهاد ما به شما این است که پیش از نهایی کردن انتخاب خود حتما مطالب این صفحه را مورد مطالعه قرار داده و مواردی را که قبل از خرید تلفن همراه نیاز دارید بدانید از لا به لای متون این صفحه بیابید و در انتها تمام مواردی را که ما فراموش کرده ایم برای راهنمایی سایرین در قسمت نظرات ثبت نمایید تا با سایر افرادی که تصمیم مشابهی دارند به اشتراک بگذاریم.

 

مسیری از فروش تلفن همراه تا قیمت خرید موبایل – تبلت و لپ تاپ نو  :

لوازم ارتباط جمعی در عصر حاضر که به عصر دیجیتال معروف است عضوی جدا ناپذیر از زندگی بشری ست . انسان های مختلف به فراخور سن خود و نیازی که دارند ناگزیر به انتخاب ، خرید و استفاده از یکی از انواع تلفن همراه، تبلت و یا لپ تاپ ها هستند. به عنوان نمونه یک تلفن همراه برای یک کودک مناسب نیست و از دقدقه های کودکان به حساب نمی آید اما تبلت به یکی از وسایل لازم و ضروری برای این سن بدل شده است. پدر و مادر ها برای پرورش کودکان خود، برای آموزش آن ها و حتی برای سرگرم کردن فرزندانشان در فضای محدود آپارتمان های کوچک امروزی ناچار به خرید تبلت برای آن ها هستند.

دیگر زمانه بازی های پر سر و صدا که نیاز به فضای بازی بزرگ داشت گذشته است. در خانه های بدون حیاط و کوچک و نقلی امروزی ، دیگر بازی در فضای آزاد یک تفریح گاه به گاه خانواده های شهر نشین است که بسته به مشغله افراد خانواده از هر شب تا هفته ای یک شب ممکن است رخ دهد. دیگر بازی های الک دولک و گرگم به هوا و سایر بازی های پر جنب و جوش جای خود را به تبلت های جذاب و پر زرق و برق داده اند و والدین امروزی فرزندان شاد و سرحال و سرزنده و سالم خود را با فرزندانی گوشه گیر، افسرده و بیمار تعویض کرده اند. البته این به استفاده نادرست از تبلت ها بر می گردد. والدینی که بیش از حد به کسب درآمد و کار سخت مشغولند یا والدینی که به شیوه درست و صحیح آماده پدر شدن و یا مادر شدن را نداشته اند و اکنون توان رسیدگی صحیح به فرزند خود را ندارند این خلا را با محصولات دیجیتال و خرید مویایل و تبلت و لپ تاپ پر می کنند.

 

استفاده صحیح از تبلت و محصولات دیجیتالی :

این در حالی ست که بسیاری از خانواده ها با فراگیری روش های صحیح استفاده از محصولات دیجیتالی از قبیل گجت ها و اپلیکیشن ها و خرید آن برای فرزندان خود راهی نو برای سرگرمی ، آموزش و پرورش را به روی آن ها می گشایند. آموزش زبان های خارجی ، علوم گوناگون ، تعریف داستان های آموزنده و به طور کلی آموزش فرزندان حتی در زمانی که پدر و مادر سرگرم حل مشکلات زندگی و کسب درآمد برای امرار معاش و تامین آینده فرزندان خود هستند با خرید تبلت امکان پذیر است. فقط کافی ست با تفکر و اندیشه مناسب و صحیح و با احتیاط در این مسیر گام بردارید .

اگر قصد خرید تبلت مناسب برای فرزند دلبندتان را دارید می توانید با مراجعه به این صفحه ، لیست تبلت های گوناگون از برندهای مختلف را ببنید و از بین آن ها مناسب ترین گزینه را با توجه به توان خرید خود انتخاب نمایید.

 

خرید-موبایل-تبلت-لپ-تاپ-و-کامپیوتر-
خرید موبایل تبلت لپ تاپ و کامپیوتر

خرید موبایل ، معضلی بی انتها :

دیگر به بخش ملموس ماجرا رسیدیم، بخشی که از سن ۱۵ سال تا ۱۰۰ سال و بیشتر را شامل می شود. از سن ۱۵ سال به بعد است که خرید تلفن همراه و حاشیه های آن برای افراد در جوامع مختلف بشری دارای اهمیت و پرکاربرد می شود. تلفن همراه که تا به این اندازه پرکاربرد شده است زمان زیادی نیست که وارد دنیای امروزی شده و به سرعت پس از ورود به بازار همگام با تکنولوژی روز رشد بسیار چشمگیری داشته است و باعث تغییر بسیاری از مسیرهای بشری ماننده تغییرات فرهنگی و خارج شدن رسانه از دست دولت ها و انتقال قدرت رسانه ای به مردم و خارج شدن آن از انحصار قدرت ها شده است . در این میان عده ای با سوء استفاه از شرایط به وجود آمده و استفاده بی حد و مرز از ابزاری تا این اندازه قدرتمند و پرکاربردی بوده است باعث انحراف تکنولوژی ارتباطات سیار از مسیر اصلی خود شدند. تلفن همراه در زمان کوتاهی مورد توجه افراد جامعه قرار گرفته و به مرکز توجهات تمام مردم دنیا بدل شد. با توسعه فن آوری و پیشرفت روز افزون علوم گوناگون تلفن های همراه نیز به طور افسار گسیخته ای رشد و پیشرفت داشته اند به حدی که تقریبا یکی از ابزار های غیر قابل چشم پوشی در زندگی روزمره عموم مردم دنیا شده است. نیاز جامعه امروز به ارتباط موثر و در لحظه با سایر افراد در هر کجای این جهان پهناور باعث شده تا خرید موبایل بیشتر یک نیاز باشد تا یک خرید لوکس و تفریحی.

در سالیان گذشته تلفن همراه یک وسیله لوکس و برای قشر متمول جامعه بود اما امروزه با گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی بر پایه اینترنت و کاهش شدید قیمت سیم کارت و تلفن های همراه دیگر از یک وسیله لوکس به یک وسیله پر اهیمت و گاها حیاتی برای بشر تبدیل شد به نحوی که به عضوی جدایی ناپذیر از افراد بدل شده است. چه بسیار مشاغل که از لحظه خرید موبایل کلید خورده و شروع می شوند. کسب و کار های اینترنتی ، کانال های تلگرامی با درآمد چند صد میلیونی در ماه که مدیر آن تنها با یک تلفن همراه درآمدی چنین سرشار را برای خود رقم زد و بسیاری موارد مشابه دیگر.

چنانچه قصد خرید تلفن همراه را دارید و از طریق موتور جستجوگر گوگل به این صفحه هدایت شده اید می توانید به این صفحه از فروشگاه بزرگ اینترنتی بلوط کالا که مختص فروش موبایل می باشد مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را از طریق جستجو بیابید و خریداری نمایید. و چنانچه در خرید خود دچار تردید هستید می توانید با شماره های درج شده در سایت و یا از طریق چت آنلاین و سایر روش های معرفی شده در این صفحه با تیم کارشناسان فروش با در بخش فروش و بازرگانی بلوط کالا ارتباط گرفته و درخواست مشاوره و راهنمایی نمایید. به شما اطمینان می دهیم که این مشاوره کاملا رایگان بوده و بابت مشاوره شما هرگز ملزم به پرداخت هزینه نخواهید بود.

 

 

خرید تبلت آغازی بر آموزش کودک و پرورش استعداد های او یا شروعی برای از بین بردن روح جسم کودک؟

خرید تبلت نیز از معضلات دهه اخیر والدین در سراسر دنیا بوده است. بسیار پیش آمده که والدین بر سر دو راهی نخریدن یا خرید تبلت مانده اند و نیازمند مشاوره و درخواست کمک از مشاورین و روانشناسان کودک شده اند. تبلت از جمله وسایلی است که به دلیل چند منظوره بودن و جذابیت بالایی که دارد دیگر نمی توان آن را نادیده گرفت. امروزه دیگر آموزش ، بازی ، تفریح ، سرگرمی ، رشد خلاقیت و حتی کشف استعداد های کودک وابسته به تبلت و تجهیزاتی دیجیتالی مشابه شده است.

تبلت همان لبه تیغی ست که راه رفتن در لبه آن بسیار کار دشواری ست. حرکت در مسیر درست نیاز به تصمیمات در لحظه و البته با پشتوانه دانش و تحقیقاتی دارد که شما از پیش اندوخته باشید. اینکه برای فرزند شما خرید موبایل بهتر است یا خرید تبلت و یا شاید هم خرید لپ تاپ ؟؟؟ اینکه چه برنامه ها و نرم افزارهایی برای فرزند شما مناسب تر است؟؟؟ نرم افزار هایی که مناسب سن ، علایق و استعدادهای آن ها باشند. چه مقدار از هر برنامه استفاده کنند؟ استفاده تفریحی یا آموزشی ؟ اگر قصد شما خرید موبایل یا خرید تبلت و یا حتی خرید لپ تاپ باشد چه ابعاد و چه اندازه ای مناسب است؟ چه پردازنده ای؟ چه رزولوشنی برای صفحه ؟ آیا همیشه مناسب ترین گزینه گران ترین آن است؟

 

یک انتخاب و صد ها سوال :

همانطور که ملاحضه فرمودید سوالات بسیار زیادی هستند که در کنار یک تصمیم ساده مانند خرید تبلت خود نمایی می کنند. پس بگذارید در اینجا یک تجربه شخصی از خرید تبلت برای فرزند خودم را با شما در میان بگذارم:

 

تجربه شخصی خودم پیرامون وسایل دیجیتال و ابزارهای ارتباط جمعی و کودکم :

از آنجایی که شغل من از دیرباز با رایانه و تکنولوژی های وابسته به آن گره خورده بود همواره در نظر داشتم تا به کودک خودم از همان زمان که توانایی استفاده از ابزار هوشمند را داشت یک تبلت هوشمند به عنوان هدیه تهیه کنم و به اون بدهم. این اتفاق برای دختر من در ۸ ماهگی رخ داد و به سرعت کودک من سعی در استفاده از تبلت نمود.

مسلما خرید تبلت برای کودک آن هم در سن ۸ ماهگی نیازمند دقت به این موضوع بود که به دلیل اینکه کودک هنوز کنترل درستی بر روی اعضای بدن خود ندارد باید تبلت وی نیز استحکام کافی برای تحمل ضربات متعدد و سقوط را داشته باشد. به صورت اتفاقی نرم افزاری برای دختر نصب کردم که هم بازی جذابی بود و هم در کنار بازی به کودکان زبان انگلیسی نیز آموزش می داد.

در ابتدای خرید تبلت و هدیه دادن به او و نصب برنامه مذبور این برای دختر من صرفا یک تجربه جدید از یک بازی جذاب بود که ترکیبی از لامسه ، ینایی و شنوایی را در خود داشت. بعد از گذشت حدود ۳ الی ۴ ماه متوجه شدم که دخترم تمام حروف الفبای لاتین را میشناسد و تنها مانعی که برای بروز این توانایی وجود داشت این بود که کودک در این سن قادر به بیان کامل کلمات و حروف نیست. به مرور و ادامه بازی با این نرم افزار دختر من در سن ۱۸ ماهگی تمام حروف انگلیسی را به همراه ۱۸۰ کلمه شامل نام حیوانات اشیا و… را میدانست و بیان می کرد و در سن ۳ سالگی به سادگی کلمات لاتین را با اندکی تلاش من به راحتی می خواند.

خری تبلت یا موبایل یا لپ تاپ به تنهایی برای رشد کودک شما یا به انحراف کشیدن او کافی نیست. بلکه تماما به تصمیمات شما پدر یا مادر گرامی بستگی دارد تا با جهت دهی درست از هر ابزاری به نفع آینده و در جهت رشد و تعالی فرزند دلبتان استفاده کنید.

البته خرید تبلت تنها برای کودکان نیست و بسیاری از تبلت ها برای حرفه ای ها در عرصه گرافیک رایانه و ساخت انیمیشن و تیزر های تبلیغاتی ساخته می شوند. تبلت های اداری ، تبلت های گیمینگ ، تبلت هایی با توان بالا برای استفاده در پروژه های سنگین گرافیکی و ….

 

خرید لپ تاپ
خرید لپ تاپ

 

خرید کامپیوتر یا لپ تاپ ؟ مسئله این است .

بله واقعا این مسئله بزرگی ست . از خرید موبایل و تبلت که بگذریم نوبت به خرید لپ تاپ و کامپیوتر می شود. مانند تبلت که انواع دانش آموزی ، اداری، دانشجویی ، گیمینگ یا مدل های مناسب بازی و نیز مدل های حرفه ای  را شامل می شود لپ تاپ ها نیز تقریبا به همین شکل هستند. لپ تاپ های دانش آموزی ، دانشجویی ، اداری، حرفه ای و گیمینگ از جمله دسته بندی هایی هستند که می شود به گونه ای در مبحث خرید لپ تاپ در نظر گرفت.

لپ تاپ ها با توجه به مشخصات فنی خود به چند دسته سرعتی تقسیم بندی می شوند و هر دسته مناسب استفاده ای خاص است. برخی سرعت سی پی یو ( CPU ) در آن ها بالا ست در دسته ای دیگر رم ( RAM ) در دسته ای دیگر کارت گرافیک ( VGA ) و در دسته ای دیگر فضای ذخیره سازی و نیز در برخی مدل ها ترکیبی از چند دسته و در مدل های گیمینگ که مخصوص بازی های رایانه ای طراحی و تولید شده اند همه موارد بالا در بالاترین فرم خود قرار دارند.

 

تشابه خرید وسایل و ابزار های استادکاران :

بنا بر این اگر قصد خرید لپ تاپ را دارید باید از ابتدا بدانید که چه استفاده ای از رایانه همراه خود خواهید کرد. برای چه منظوری نوت بوک را تهیه می کنید و در نهایت از خرید لپ تاپ چه انتظاری را در سر دارید؟ به خاطر داشته باشید تمام وسایلی که ما در طول زندگی تهیه می کنیم مانند ابزار هایی هستند که یک استاد کار برای سهولت کار خود تهیه می کند. هر چقدر ابزار با کیفیت تر و از برند معتبر تر و ساخته شده از مواد اولیه بهتری باشد با قیمت بالاتری به فروش می رسد و به همان اندازه قدرتمند تر ، کارآمد تر ، ماندگار تر ، داراری راندمان بالاتر و طول عمر بیش تر ی ست.

به عنوان مثال :

شخصی که یک اتومبیل در کلاس سدان برای خود تهیه می کند با فردی که یک اتومبیل با ۴ برابر قیمت شخص اول با ارتفاع بالاتری ( به اصطلاح عمومی شاسی بلند ) تهیه می کند مانند یک استادکارانی هستند که یکی یک پیچ گشتی قدرتمند تهیه کرده و دومی یک پیچ گشتی برقی و اتوماتیک. فرد دوم راحتی و آسایش و امنیت بیشتری را تجربه می کند برای همین زمانی که شما قصد خرید لپ تاپ یا هر وسیله دیگری را دارید باید به این ضرب المثل قدیمی ایرانی توجه داشته باشید که هر قدر پول آش داده باشید به همان اندازه آش دریافت خواهید کرد.

 

و اما در آخر خرید کامپیوتر شخصی :

در مورد خرید کامپیوتر نیز مانند لپ تاپ و سایر موارد بالا متغییر های زیادی وجود دارند که باید بررسی شوند با این تفاوت که این یکی کمی بیشتر از بقیه موارد ذکر شده دقت نظر نیاز دارد. زیرا زمانی که شما قصد خرید کامپیوتر شخصی برای خود را دارید باید به متغییر هایی مانند:

برند و مدل مادر برد ، سی پی یو ، ب کارت گرافیک ،

برند و گنجایش هارد دیسک و  رم ،

برند و توان پاور ،

برند و مدل کیس از نظر زیبایی ،

برند و مدل موس و کیبورد و مانیتور

نیز دقت کنید. زمانی که شما اقدام به خرید لپ تاپ می نمایید یک گارانتی برای تمام لپ تاپ کافی ست اما درباره خرید کامپیوتر شخصی شما با چندین قطعه مختلف با گارانتی های متفاوت از شرکت های مختلف با مدت زمان متغییر طرف هستید. و دیگر اوضاع گارانتی های غیر معتبر در ایران هم که نیاز به توضیح ندارد. در نهایت باید عنوان کنیم که خرید کامپیوتر و لپ تاپ دو خرید کاملا متفاوت است که شاید در آینده در مقاله ای مجزا به آن بپردازیم.

خرید موبایل ، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر از فروشگاه بزرگ بلوط کالا :

فروشگاه بزرگ بلوط کالا با سال ها فعالیت در زمینه فروش انواع موبایل ( تلفن همراه ) ، تبلت ، لپ تاپ و کامپیوتر ، و به طور کلی انواع ماشین های اداری ، با جذب افراد متخصص و با تجربه به یکی از معتبر ترین فروشگاه هایی بدل شده است که در این صنف مشغول به فعالیت هستند. به دنبال خرید هر نوع کالای دیجیتالی که باشید حتما در بلوط کالا خواهید یافت. در فروشگاه بزرگ بلوط کالا شما می توانید محصولات بسیاری را با تنوع و گوناگونی مثال زدنی از انواع برند ها و مدل ها و نیز در انواع رنگ های متفاوت و زیبا بیابید. از خرید موبایل تا حتی لوازم جانبی آن ، از خرید تبلت و لوازم جانبی مربوط به تبلت تا خرید لپ تاپ و متعلقات و سایر ملزومات مرتبط با این دست رایانه های شخصی.

ما تمام تلاش خود را بر آن داشته ایم تا تمام نیاز شما مخاطبین گرامی را رصد و برطرف نماییم و با حذف واسطه های متعدد در بازار بهترین کیفیت را با نازلترین قیمت به دست شما مصرف کننده واقعی برسانیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *