خرید بهترین لپ تاپ دانشجوی_قیمت ها و انتخاب ها: انتخاب لپ تاپ برای دانشجو یک مسئله بسیار مهم برای می باشد ما قصد داریم در این مقاله چندین مدل از بهترین برند های لپ تاپ های  دانشجوی را  به شما معرفی کنیم. لپ تاپ های مناسب برای دانشجویان بیشتر هم برای دانشجویان و هم برای  عموم قابل استفاده می باشد.این لپ تاپ ها با وزن نسبتا” کم. سخت افزاری نیمه حرفه ای و متوسط .با قیمت مناسب می باشند(لنوو . ایسر . ایسوس .دل و..)  از جمله شرکت های  می باشد در  این که در این زمینه فعالیت زیادی دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بهترین لپ تاپ های دانشجویی اشنا کنیم. و همچنین اگر سوالی ییشنهادی یا نظری دارید خوشحال میشیم در اخر این صفحه در بخش نظرات با ما درمیان بگزارید.

 

خرید لپ تاپ دانشجوی
خرید لپ تاپ دانشجوی

بهترین لپ تاپ دانشجوی

یکی از بهترین لپ تاپ دانشجویی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – E است لِنوو  شرکت رایانه‌ای چینی چندملیتی است، که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در جهان می باشد . این کنپانی سال ۱۹۸۴ توسط لیو شوانژی در شهر پکن تأسیس شد  در ماه اکتبر سال ۲۰۱۰، شرکت لنوو چهارمین شرکت بزرگ فروش رایانه شخصی در جهان اعلام شد.این شرکت در ساخت لپ تاپ های اقتصادی و میان رده فعالیت زیادی داشته است و محصولات بسیاری را وارد بازار کرده لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – E یکی از همین مدل ها است مخصوص کاربری عمومی بوده و برای انجام امور روزمره مناسب است. خصوصیات ظاهری این محصول ساده و یک‌دست، اما رضایت‌بخش دارد و  جنس  ان به گونه ای است  که لکه، کثیفی و اثر انگشت را کمتر به خود جذب می‌کند. این دستگاه حدود ۲۳ میلی‌متر ضخامت و ۲۲۰۰ گرم وزن دارد که نمی‌توان از آن‌ها به‌ عنوان یک مزیت نسبت به دیگر محصولات هم‌ رده نام‌ برد، اما در کل برای جابه‌جایی کار را سخت نمی‌کنند.

 آشنایی با لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 - E
آشنایی با لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 – E

 آشنایی با لپ تاپ لنوو مدل Ideapad ۳۳۰ – E

این لپ تاپ با با ساختار نیم حرفه ای و کاربردی برای دانشجوایان هم از نظر قیمتی  و هم از نظر کاربردی بسیار مناسب می باشد.   صفحه‌ نمایش این مدل یک نمونه‌ی کاملا معمولی و پایه است که البته در این رده قیمتی انتظار بیشتر از این را هم نباید داشت. اندازه‌ی ۱۵.۶‌اینچی و کیفیت‌ HD ازجمله مشخصات کلی این صفحه‌ نمایش هستند. کیبورد این مدل از کلیدهایی با چیدمان جزیره‌ای تشکیل شده که برای تایپ کردن سریع و طولانی‌ مدت مناسب هستند. تاچ‌ پد هم به کلیک‌های جداگانه مجهز است که دقت خوبی داشته و اعمالی نظیر‌ Drag‌ & Drop‌ را می‌توان با آن به‌ راحتی انجام داد، اما از طرفی برای فرمان‌های چند لمسی مانند اسکرول و زوم‌ کردن کارایی متوسطی دارد. پورت‌ های هم روی لبه‌های چپ و راست تعبیه شده که برای محصولی در این رده‌ی کاربری، کاملا ایدئال هستند. با‌ وجود قیمت اقتصادی، سخت‌افزار به‌ کار رفته در‌ IdeaPad 330‌ نمونه‌ی خوبی است که البته تنها برای انجام امور روزمره و اجرای برنامه‌های سبک می‌توان روی آن‌ حساب باز کرد. پردازنده‌ی مرکزی‌ Celeron N4000 اینتل، ۴ گیگابایت رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی ازجمله قطعات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ لنوو هستند. با‌ وجود این قطعات کم‌مصرف و استفاده از یک باتری دوسلولی با ظرفیت ۳۰ وات‌ساعت، این لپ‌تاپ با هر بار شارژ حدود پنج و نیم ساعت در شرایط تماشای فایل ویدئویی روشن خواهد ماند. در کل‌ IdeaPad 330‌ لنوو یک محصول خوش ‌قیمت با کاربری عمومی و کیفیت ساخت متوسط است و می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند لپ‌ تاپی برای انجام امور معمول روزمره خود تهیه کنند، گزینه مناسبی باشد.

 بهترین لپ تاپ های دانشجوی
بهترین لپ تاپ های دانشجوی

 مشخصات فنی 

وزن۲.۲ گرم.دقت صفحه نمایشHD|1366×768. تعداد پورت USB 2.0  ۱.نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD.ابعاد ۲۲.۹ × ۲۶۰ × ۳۷۸.طبقه‌بندی باریک و سبک , کاربری عمومی.نوع حافظه داخلی هارددیسک.شارژ دهی باتری تا ۵.۵ ساعت.توضیحات باتری باتری لیتیوم-یون با ظرفیت ۳۰ وات‌ساعت. نوع باتری دو سلولی.توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi 802.11 AC.توضیحات پورت شبکه Ethernet 10/100M مشخصات تاچ پد پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی.درایو نوریDVD-RW.حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا.ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایت. سازنده پردازنده گرافیکیIntel.سری پردازندهCeleron.مدل پردازندهN4000.سازنده پردازنده Intel.اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ.مشخصات اسپیکر دو بلندگوی ۲ وات با فناوری Dolby Audio.مدل پردازنده گرافیکی HD Graphics 620.تعداد پورت USB 3.0  ۱.مشخصات حافظه داخلی ۵۴۰۰RPM.نوع حافظه RAM DDR4.ظرفیت حافظه RAMچهار گیگابایت.حافظه Cacheچهار مگابایت.فرکانس پردازنده ۱.۱ تا ۲.۶ GHz.محدوده سرعت پردازنده تا ۲.0GHz

 

 لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook X540YA - C
بهترین لپ تاپ های دانشجوی

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های دانشجوی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X540YA – C  می باشد اِیسوس از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکنندهٔ رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است محصولات اصلی آن شامل مادربورد، مادربورد سِرور، رایانهٔ شخصی، سیستم سِرور، لپ‌تاپ، نمایشگر کریستال مایع ( اِل سی دی)، کارت ویدئو، کارت ویدئوی ۳ بعدی و دستگاه‌های و..می‌ باشد. درآمد  این شرکت  در سال ۲۰۰۹ آن حدود ۵۲۲ میلیون دلار بوده‌  است.لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X540YA – Cیک محصول بسیار پر طرفدار از شرکت ایسوس می باشد این محصول با رنگ و طرح های  های متفاوت وبا مشخصات سخت‌افزاری مختلف  تا پاسخ‌گوی نیاز کاربران مختلف باشند. یکی از ای محصولات «X540YA» است جنس لپ تاپ دانشجوی ایسوس مثل مدل های قبلی ا از پلاستیک ساخته شده است؛ اما  با کیفیت و استحکام آن می تواند حس یک بدنه‌ی آلومینیومی را القا کند بلندگوهای این لپ تاپ از سری SonicMaster است که می‌توان تجربه‌ی صدایی باکیفیت و واضح را از آن انتظار داشت. کیبوردهای جزیره‌ای با کلیدهای بزرگ و پد لمسی یک‌تکه با حساسیت زیاد و امکان استفاده از فرمان‌های لمسی، باعث شده است این محصول یک ابزار کارآمد و برای  امجام کار های تایپی. انجام تمام کارهای روزمره بسیار مناسب می باشد. رابط‌های کاربری و پورت‌ ها هم از تنوع خوبی برخوردارند و علاوه‌ بر پورت‌های معمولی مثل LAN, VGA, USB 3.1, USB 2.0‌ یک پورت جدید USB Type-C Gen 1 هم دارد که در حال حاضر روی لپ‌ تاپ‌ های میان‌ رده کمتر دیده می‌شود و نسبت به قیمت خود کارای مطلوبی دارد این مدل مجهز به پردازنده‌ی مرکزی AMD Carrizo E1-6010، پردازشگر گرافیکی Radeon R2 Graphics و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع هارددیسک است که برای کاربری عمومی بسیار  مناسب است. باتری ۳سلولی لیتیوم‌یون آن تا ۵ ساعت توان روشن نگه‌داشتن دستگاه را دارد. درمجموع لپ‌تاپ X540YA ایسوس را می‌توان محصولی با طراحی عالی و چشم نواز و با امکانات قابل قبول دانست که برای انجام امور روزمره در محیط کار یا خانه گزینه‌ی بسیار خوبی است. و با وزن متوسط خود مشکل زیادی برای جابهع جای ان نخواهید داست. مثل مدل‌های قبلی ت. با وجود ضخامت بدنه‌ی تقریبا زیاد ۲۷میلی‌متری،. از صفحه‌ نمایش ۱۵.۶ اینچ و پنل TFT با کیفیت Full HD در ساخت آن استفاده شده است. در مدل X540YA از تکنولوژی‌های اختصاصی ایسوس مثل Splendid و Eye Care استفاده شده است که باعث می‌شود چشم خسته نشود

 

 لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook X540YA - C 
لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X540YA – C

 

اگر به دنبال لپ‌ تاپی مقرون‌ به‌ صرفه با ویژگی‌های سخت‌افزاری بسیار مناسب  هستید، حتماً سری X شرکت ایسوس فکر کنید. این لپ‌ تاپ‌ها به خاطر قیمت مناسبشان توانسته‌اند محبوبیت زیادی به دست آورند. ایسوس در این دستگاه‌ها با استفاده از پلاستیک به جای فلز و با کمترین تغییرات در سخت‌افزار، قیمت نهایی را در مقایسه با مدل‌های رده‌ بالاتر کاهش داده است. ازطرفی، تعدد درگاه‌ها و اتصالات در این لپ‌تاپ‌ها باعث شده که انتقال اطلاعات به‌راحتی صورت پذیرد. این مدل از لپ‌تاپ‌های VivoBook X540YA ایسوس  صفحه‌ نمایشی ۱۵.۶ با کیفیت Full HD دارد و با ویژگی‌های سخت‌افزاری مطلوب ارزش خرید بالایی را هم برای خود کسب کرده است.

مشخصات فنی 
وزن
۲ کیلوگرم
ابعاد
۳۸۱.۴x251.5x27.2
سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Carrizo
مدل پردازنده
E1-6010
محدوده سرعت پردازنده
تا ۲.0GHz
فرکانس پردازنده
۱.۳۵ GHz
حافظه Cache
یک مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
چهار گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
یک ترابایت
نوع حافظه داخلی
هارددیسک
مشخصات حافظه داخلی
۵۴۰۰RPM
سازنده پردازنده گرافیکی
AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Radeon R2 Graphics
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
مگابایت ۵۱۲
اندازه صفحه نمایش
۱۵.۶ اینچ
نوع صفحه نمایش
TFT LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش
Full HD| 1920 x1080
توضیحات صفحه نمایش
نسبت تصویر ۱۶:۹
صفحه‌نمایش با قابلیت نمایش %۴۵ دامنه رنگ‌های NTSC
درایو نوری
DVD-RW
توضیحات درایو نوری
Super-Multi DVD
توضیحات وبکم
VGA Web Camera
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی با فناوری SonicMaster
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی 

نوع باتری
سه سلولی
توضیحات باتری
باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت ۳۳ وات‌ساعت
شارژدهی باتری
تا ۵:۰۰ ساعت ساعت
توضیحات سیستم عامل
Endless OS
امکانات دیگر
مجهز به یک پورت USB Type-C
دارای حافظه گرافیکی ۱۲۸ مگابایت با قابلیت به اشتراک گذاری تا ۲ گیگابایت
کیبورد انگلیسی
اقلام همراه
کابل برق
دفترچه راهنما توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
۸۰۲.۱۱b/g/n
تعداد پورت USB 2.0
۱
تعداد پورت USB 3.1
۱
طبقه‌بندی
کاربری عمومی
لپ تاپ ایسر
بهترین لپ تاپ های دانشجوی
لپ تاپ ایسر Aspire A315-42-R5UA محصول شرکت ایسر است و یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجوی می باشد

لپ تاپ ایسر Aspire A315-42-R5UA  با  حافظه‌ی رم۴ گیگابایتی  و با ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع‌ هارددیسک بسیار مطلوب  می باشد و مناسب ذخیره سازی انواع فیلم یا نصب اپلیکشن ها می باشد. پردازش‌های گرافیکی این لپ‌تاپ که از برند  رادئون مدل VEGA3 ا  است و برای مرورگری وب، تماشای فیلم و کارهای روزمره بسیار مناسب است.مانیتور آن ۱۵.۶اینچی با دقت‌ FHD‌ است و صحفه نمایش این لپ تاپ جز مانیتور های باریک ایسر است

وجود پورت‌ HDMI، پورت‌ USB 3.1‌ و USB 2.0 در اینم دستگاه می تواند بیشتر کار های شما را انجام دهند  و می تواند برای ارتقاع و استفاده از  پورت‌ های بیشتر از یک هاب استفاده کنید. مشخصات سخت‌افزاری،این دستگاه بیشتر برای کاربری عمومی مناسب است  و باتری سه سلولی آن که از نوع لیتیوم‌ پلیمر است و برای کارهای روزمره بسیار خوب می باشد و تا ۴ ساعت شارژ دهی دستگاه را تامین می‌کند.اگر نظری راجب لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسر مدل Aspire A315-42-R5UAدارید لپ تاپ ایسر Aspire A315-42-R5UA با حافظه‌ی رم۴ گیگابایتی و با ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع‌ هارددیسک بسیار مطلوب می باشد و مناسب ذخیره سازی انواع فیلم یا نصب اپلیکشن ها می باشد. پردازش‌های گرافیکی این لپ‌تاپ که از برند رادئون مدل VEGA3 ا است و برای مرورگری وب، تماشای فیلم و کارهای روزمره بسیار مناسب است.مانیتور آن ۱۵.۶اینچی با دقت‌ FHD‌ است و صفحه نمایش این لپ تاپ جز مانیتور های باریک ایسر است وجود پورت‌ HDMI، پورت‌ USB 3.1‌ و USB 2.0 در اینم دستگاه می تواند بیشتر کار های شما را انجام دهند و می تواند برای ارتقاع و استفاده از پورت‌ های بیشتر از یک هاب استفاده کنید. مشخصات سخت‌افزاری،این دستگاه بیشتر برای کاربری عمومی مناسب است و باتری سه سلولی آن که از نوع لیتیوم‌ پلیمر است و برای کارهای روزمره بسیار خوب می باشد و تا ۴ ساعت شارژ دهی دستگاه را تامین می‌کند.

لپ تاپ ایسر Aspire A315-42-R5UA
لپ تاپ ایسر Aspire A315-42-R5UA

 

مشخصات فنی  لپ تاپ ایسر Aspire A315-42-R5UA
وزن۲.۲ گرم.دقت صفحه نمایشHD|1366×768.تعداد پورت USB 2.01.دفترچه راهنما ابعاد.۳۶۸x252x23.طبقه‌ بندی کاربری عمومی.نوع حافظه داخلی هارددیسک.توضیحات سیستم عاملWindows 10 Home.نوع صفحه نمایشTFT LED-backlit LCD.اقلام همراه شارژر .شارژ دهی باتری تا ۴ ساعت.توضیحات  باطری با ظرفیت ۳۲۲۰ میلی آمپر ساعت.نوع باتری سه سلولی.مشخصات تاچ پد چند لمسی.حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا.ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایت. سازنده پردازنده گرافیکی AMD.مشخصات حافظه داخلی سرعت حافظه ۵۴۰۰ دور در دقیقه.فرکانس پردازنده۲.۶UP TO 3.5 GHz.محدوده سرعت پردازنده۲.۵ تا ۲.۸ گیگاهرتز.سری پردازندهRyzen 3.مدل پردازنده۳۲۰۰U.سازنده پردازندهAMD.اندازه صفحه نمایش۱۵.۶ اینچ.سیستم عاملMicrosoft Windows 10.مشخصات اسپیکر استریو.مدل پردازنده گرافیکیVEGA3.تعداد پورت USB 3.02.نوع

لپ تاپ دانشجوی ایسر با این مشخصات خارق العاده می تواند نظر شما را جلب کند و ظاهری زیبا و چشم . سخت افرازی بسیار مناسب آن تبدیل به یکی از بهترین لپ  تاپ های دانشجوی کرده است

لپ تاپ لنوو  ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 3 – A
لپ تاپ لنوو  ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 3 – A

لپ تاپ لنوو  ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 3 – A یک لپ تاپ  دانشجوی با قیمت خوب و کفیب مناسب می باشد . لپ تاپ لنوو  ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 3 – A  جزء آلترابوک های پایین رده شرکت لنوو قرار دارد و در حال حاضر جدیدترین لپ تاپ ۱۵ اینچ سری Ideapad این شرکت در بازار کشور محسوب می شود که در سال ۲۰۲۰ رونمایی گردید.  و یکی جدی ترن لپ تاپ  های دانش جوی بازار به حساب می اید که طرف داران زیادی را به خود جلب کرده است. این لپ تاپ با تلفیقی از دو مدل L340 و S540 طراحی گردیده و با سخت افزار مناسب و وزن سبک، مناسب امور روزمره، خانگی و بسیار مناسب برای جا به جای می باشد. ضخامت این دستگاه کمتر از ۲۰mm و وزن دستگاه ۱.۷۵Kg می باشد که اعدادی عالی برای یک لپ تاپ ۱۵ اینچی پایین رده محسوب می شوند و از این حیث گزینه مناسبی برای کسانی که حمل و نقل زیادی با دستگاه خود دارند، می باشد. و سخت افزار مناسب دره یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجوی قرار دارد

 

 بهترین لپ تاپ دانشجوی
لپ تاپ دانشجوی

مشخصات فنی
Lenovo Ideapad 3 – A – 15 inch Laptop
مشخصات
وزن
۱.۷۵ کیلوگرم
ابعاد
۳۶۲.۲×۲۵۳.۴×۱۹.۹
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Pentium
مدل پردازنده
Pentium Gold 6405U
محدوده سرعت پردازنده
۲.۲ تا ۲.۵ گیگاهرتز
فرکانس پردازنده
۲.۴ GHz
حافظه Cache
دو مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
چهار گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
یک ترابایت
نوع حافظه داخلی
هارددیسک
مشخصات حافظه داخلی
سرعت حافظه ۵۴۰۰ دور در دقیقه
سازنده پردازنده گرافیکی
NVIDIA
مدل پردازنده گرافیکی
MX130
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
دو گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
۱۵.۶ اینچ
نوع صفحه نمایش
TFT LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش
HD|1366×768
درایو نوری
بدون درایو نوری
مشخصات اسپیکر
استریو
مشخصات تاچ پد
چند لمسی
مودم
بدون مودم
تعداد پورت USB 2.0
۱
تعداد پورت USB 3.0
۲
طبقه‌بندی
کاربری عمومی , باریک و سبک
نوع باتری
دو سلولی
توضیحات باتری
باطری با ظرفیت ۳۵ وات ساعت
شارژدهی باتری
تا ۴ ساعت
سیستم عامل
بدون سیستم عامل
اقلام همراه
شارژر
دفترچه راهنما

 

لپ تاپ اچ پی ۱۵ اینچی مدل HP 255 G7 – R3B یک محصول مناسب برای کاربری دانشجویان می باشد  وا حالا با لتاپ دانشجوی لپ تاپ اچ پی ۱۵ اینچی مدل HP 255 G7 – R3B  وارد بازار شده است شرکت «اچ‌پی» همواره پاسخ‌گوی انواع نیازها و سلیقه‌ها هستند. یکی از محصولات میان رده ساخت این شرکت سری «۲۵۵ G7» نام دارد. اچ‌پی در پیکره‌بندی سخت‌افزاری این محصول از پردازنده نسل جدید‌‌ Ryzen 3 سری ۳۲۰۰U همراه گرافیک ۲ گیگابایتی Radeon Vega 3 استفاده کرده که از پس بییشتر کار های روز مره شما برمی آید ،همچنین بهره مندی از حافظه با حجم بالا یک ترابایت، به هرچه سریعتر اجرا شدن برنامه ها و سیستم عامل در این دستگاه کمک شایانی کرده است. بدنه پلاستیکی با رنگ یکدست خاکستری با پوششی مقاوم در برابر خط و خش های احتمالی شکل بسیار زیبای به لپ تاپ داده است، که در کنار کیبورد مشکی رنگ با کلید های مناسب تایپ طولانی مدت و تاچ پد بزرگ، لذت کار کردن با این دستگاه را چند برابر کرده است. با در نظر گرفتن این مشخصات فنی، می‌توان برای انجام امور نیمه حرفه‌ای کاملاً روی این لپ‌تاپ حساب کرد. پورت‌ های ورودی و خروجی این لپ‌تاپ تنوع خوبی دارند. درمجموع اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ برای کاربری نیمه حرفه‌ای و استفاده‌ی روزمره هستید، اچ‌ پی گزینه‌های متعددی برای شما دارد که ۲۵۵ G7 یکی از آن‌ هاست. اگر شما به دنبال یک  لپ تاپ دانش جوی مناسب برای می گرید این محصول می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد

 

مشخصات فنی لپ تاپ اچ پی ۱۵ اینچی مدل HP 255 G7 – R3B
HP 255 G7-R3A 15.6 inch Laptop
مشخصات
وزن
۲ کیلوگرم
ابعاد
۳۷۶x246x22
سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 3
مدل پردازنده
۳۲۰۰U
محدوده سرعت پردازنده
۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
فرکانس پردازنده
۲.۶-۳.۵ GHz
حافظه Cache
چهار مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
هشت گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
یک ترابایت
نوع حافظه داخلی
هارددیسک
مشخصات حافظه داخلی
۱ ترابایت حافظه از نوع HDD (هارد دیسک درایو) (Hard Disk Drive))
سازنده پردازنده گرافیکی
AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Radeon Vega 3 Graphics
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
دو گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
۱۵.۶ اینچ
نوع صفحه نمایش
WLED Backlit
دقت صفحه نمایش
HD|1366×768
توضیحات صفحه نمایش
WLED-backlit LCD
HD SVA eDP anti-glare LED-backlit slim, 67% sRGB, 220 cd/m2
درایو نوری
DVD-RW
توضیحات وبکم
HP TrueVision HD Camera
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای استریو داخلی
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
مودم
بدون مودم
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
۸۰۲.۱۱ac (1×1) Wi-Fi and Bluetooth 4.2 Combo
توضیحات پورت شبکه Ethernet
Integrated 10/100/1000 GbE NIC
تعداد پورت USB 2.0
۱ عدد
تعداد پورت USB 3.1
۲
طبقه‌بندی
کاربری مالتی‌مدیا , کاربری عمومی
نوع باتری
سه سلولی
توضیحات باتری
باتری لیتیوم-یون با ظرفیت ۴۱ وات‌ ساعت
شارژدهی باتری
۳ ساعت
سیستم عامل
بدون سیستم عامل
امکانات دیگر
دارای بدنه مقاوم در برابر خط و خش
کیبورد با کلید های Slim، مناسب برای تایپ طولانی مدت
اقلام همراه
شارژر
کابل برق

لپ تاپ ۱۱.۶ اینچی دل مدل ۳۱۸۵-۲in1-A یک لپ تاپ دانشجوی بسیار سبک و کوچک می باشد و برای کسانی که مشکل جا به جای لپ تاپ شان دارنید بسیار مناسب است  از هر چیز، لپ تاپ ۱۱.۶ اینچی دل مدل ۳۱۸۵-۲in1-A و با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای خود، نقش یک دستگاه ۴ حالته را برای کاربر ایفا می‌کند.و این یک قایلت بسیار خاص برای یک لپ تاپ است  می‌توانید برای گشت زدن در اینترنت و اپلیکیشن‌ها آن را در حالت تبلت قرار دهید، برای بازی کردن در حالت ایستاده، برای تماشای فیلم به حالت خیمه‌ای و برای انجام کارهایتان در حالت لپ‌تاپ. این دستگاه جمع و جور و سبک ۱۱.۶ اینچی که کم تر از ۲۱ میلی‌متر قطر دارد، بهترین همراه برای اتفاقات و کارهای روزمره‌تان است. پردازنده AMD این لپ‌تاپ عملکردی رضایت بخش را فراهم کرده و حافظه ۶۴ گیگ آن برای پردازش و اجرای با سرعت بالای برنامه‌ها مناسب است. آزمایشات مختلفی روی این لپ‌تاپ انجام گرفته که همگی مهر تأییدی بر مقاومت بدنه و قطعات داخلی آن بوده است؛ می‌توانید بعد از ۲۰,۰۰۰ بار باز و بسته کردن و چرخش صفحه لپ‌تاپ مطمئن باشید که همچنان بدنه آن به اندازه روز اول محکم بوده و حالت خود را حفظ می‌کند و قطعات داخلی هم همچنان سر جای خود باقی می‌مانند. کیفیت و مقاومت صفحه تاچ ده انگشتی و کیبورد لپ‌تاپ هم تضمین شده و قابل قبول است. باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که این لپ‌تاپ دارای کیبورد با نور پس‌زمینه نیست ولی دارای طراحی‌ای جزیره‌ای است که مناسب برای  تایپ را سریع‌ می باشد . شما با لپ تاپ ۱۱.۶ اینچی دل مدل ۳۱۸۵-۲in1-A می‌توانید کارهای مالتی‌مدیا سبک و بازی‌های بسیار سبک گرافیکی را انجام دهید. این لپ تاپ کانلا پاسخ گوی کار های روز مره ی شماست

 

مشخصات فنی لپ تاپ دانشجوی دل مدل ۳۱۸۵-۲in1-A
Dell 3185-2in1-A 11.6 inch Laptop
مشخصات
وزن
۱.۴ کیلوگرم
ابعاد
۲۹۱.۶×۲۰۱.۹×۲۰.۹
سازنده پردازنده
AMD
مدل پردازنده
A6-9220e
محدوده سرعت پردازنده
۲.۲ تا ۲.۵ گیگاهرتز
فرکانس پردازنده
۱.۶ تا ۲.۴ GHz
حافظه Cache
یک مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
چهار گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
۶۴ گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC
سازنده پردازنده گرافیکی
AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon R4
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
اندازه صفحه نمایش
۱۱.۶ اینچ
نوع صفحه نمایش
IPS LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش
HD|1366×768
توضیحات صفحه نمایش
LED-backlit TouchScreen
درایو نوری
بدون درایو نوری
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی مولتی تاچ / چند لمسی
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
۸۰۲.۱۱b/g/n
تعداد پورت USB 2.0
۲ عدد
تعداد پورت USB 3.1
۱ عدد
طبقه‌بندی
کاربری مالتی‌مدیا , کاربری عمومی , باریک و سبک , با صفحه‌نمایش لمسی , تبدیل‌پذیر
نوع باتری
دو سلولی
توضیحات باتری
لیتیوم-یونی
شارژدهی باتری
۵ ساعت
سیستم عامل
Microsoft Windows 10
توضیحات سیستم عامل
Original Windows 10 Home 64-Bit
امکانات دیگر
تبدیل پذیری لپ تاپ به چند حالت مختلف و چرخش ۳۶۰درجه صفحه نمایش
تکنولوژی‌های صدا و تصویر CinemaSound و CinemaStream
باریک و سبک
بدنه محکم
پورت قفل فیزیکی Noble Lock Slot
اقلام همراه
دفترچه راهنما
آداپتور
شارژر

 

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل VivoBook R565MA-BR218   یک محصول جدید از کنپانی ایسوس که بسیار مناسب برای دانشجویان می باشد  این لپ تاپ دانشجوی یکی از باریک‌ترین لپ‌ تاپ‌ های ۱۵.۶ اینچی و خوش قیمت اقتصادی ایسوس است  و با قیمت پایین‌تر نسبت به سری Zenbook این شرکت وزن و سخت افزار بسیار  مناسبی را نیز دارا است. این لپ تاپ ترکیبی از دو مدل R564 و S533 ایسوس است و که با نام X515MA هم  شناخته می‌شود. ضخامت این دستگاه کمتر از ۲۰ میلی‌متر و وزن دستگاه ۱.۸ کیلوگرم است  و کلا مناسب برای دانشجوایان می باشد که اعدادی بسیار مناسب برای یک لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی میان‌رده محسوب می‌شوند و این لپ‌تاپ را به گزینه‌ای مناسب برای کسانی که حمل و نقل زیادی با دستگاه خود دارند و صفحه نمایش بزرگ را نیز مورد نیاز خود می‌دانند مبدل کرده است. شرکت ایسوس تنوع مناسبی از درگاه‌های ارتباطی برای این مدل در نظر گرفته که موجب باز بودن دست شما برای انتقال اطلاعات می شود. گفتنی است این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایشی با کیفیت HD و از نوع TFT است.

 

مشخصات فنی لپ تاپ دانشجویVivoBook R565MA-BR218
Asus VivoBook R565MA-BR218 15.6 inch laptop
مشخصات
وزن
۱.۸ کیلوگرم
ابعاد
۳۶۰.۲×۲۳۴.۹×۱۹.۹
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Pentium
مدل پردازنده
N5030
محدوده سرعت پردازنده
۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
فرکانس پردازنده
۱.۱-۲.۸ GHz
حافظه Cache
چهار مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
چهار گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
یک ترابایت
نوع حافظه داخلی
هارددیسک
سایر توضیحات حافظه داخلی
با قابلیت ارتقا حافظه
سازنده پردازنده گرافیکی
Intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD 605
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
اندازه صفحه نمایش
۱۵.۶ اینچ
نوع صفحه نمایش
TFT LCD
دقت صفحه نمایش
HD|1366×768
قابلیت‌های دستگاه
کیبورد با نور پس زمینه
درایو نوری
بدون درایو نوری
مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمانهای چند لمسی
تعداد پورت USB 2.0
۲
تعداد پورت USB 3.0
۱
تعداد پورت USB Type-C
۱
طبقه‌بندی
کاربری عمومی
نوع باتری
دو سلولی
توضیحات باتری
۳۷ وات ساعت
شارژدهی باتری
۲ الی ۴ ساعت
سیستم عامل
بدون سیستم عامل

 

 ایسر - Celeron UHD 600 4GB 1TB
ایسر – Celeron UHD 600 4GB 1TB

 ایسر – Celeron UHD 600 4GB 1TB اسپایر ۳ A315-34-C6J8 یک لپ تاپ دانشجوی با وزن کم کیفیت مطلوب می باشد که از سری لپ تاپ های اسپایر ۳ است که در ابعاد ۲۰ × ۲۶۰ × ۳۸۰ میلیمتر طراحی و ساخته شده . سخت افزار این لپ تاپ از یک پردازنده اینتل سلرون N4000 برخوردار است که با فرکانس ۱.۱ تا ۲.۶ گیگاهرتز قابلیت پردازش فایل های سیستمی را داشته و نوید یک سخت افزار خوب را می دهد و مجهز به ۴ گیگابایت رم از نوع DDR4 می باشد. حافظه داخلی لپ تاپ اسپایر ۳ A315-34-C6J8 ایسر، برابر با ۱ ترابایت حافظه داخلی از نوع HDD است که تقریبا امکان ذخیره سازی تمامی اطلاعات کاربر را دارد.لپ تاپ دانشجوی ایسر  کارت گرافیک این لپ تاپ به صورت آنبرد طراحی شده که شامل Intel UHD Graphics می باشد. لپ تاپ Aspire 3 A315-34-C6J8 به صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی TFT LCD همراه با روکش مات و رزولوشن HD مجهز شده که می تواند تصاویر را با کیفیت خوبی به نمایش در آورد.و با وزنی برابر با ۱.۹۴ کیلوگرم شما مشکل برای جا به جای ان نخواهید داشت .

 

 

لپ دانشجوی/بهترین لپ تاپ های دانشجوی
لپ  تاپ دانشجوی/بهترین لپ تاپ های دانشجوی

لپ تاپ دانشجوی  ایسر Aspire 3 A315-34-C6J8 فاقد درایو نوری، پورت شبکه و سیستم عامل ویندوزی بوده و قابلیت پشتیبانی از بلوتوث، شبکه بی سیم Wi-Fi را دارد. این مدل از لپ تاپ انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری ۲ سلولی با ظرفیت ۴۸۱۰ میلی ‌آمپر ساعت تامین می کند که میزان توان کارکرد باتری آن بین ۲ تا ۴ ساعت می باشد. ار درگاه های اتصال لپ تاپ اسپایر ۳ A315-34-C6J8 ایسر، را می توان به ۲x USB 2.0، ۱x USB 3.0، ۱x HDMI ، جک هدفون/میکروفن و یک شیار کارت حافظه اشاره نمود. در بالای نمایشگر این محصول یک دوربین وبکم قرار گرفته که امکان برقراری تماس های تصویری و کنفرانس های اینترنتی از راه دور را به صورت آنلاین برای شما فراهم می کند.

این لپ تاپ دانشجوی  محصول نصبت به قیمت خود کارای بسیار مناسبی را دارست و می تواند انتخاب مناسب برای شما باشد

مشخصات فنی

لپ تاپ ایسر Aspire 3 A315-34-C6J8 Cel N4000 4GB 1TB
مشخصات کلی
Celeron N4000 CPU 4GB RAM 1TB HDD Intel VGA
پردازنده
Intel Celeron N4000 1.1GHz up to 2.6GHz -4MB Cache
حافظه RAM
۴GB DDR4
حافظه داخلی
۱TB HDD
کارت گرافیک
Intel UHD Graphics
صفحه نمایش
روکش مات ۱۵.۶inch، TFT LCD، HD | 768 * 1366
امکانات
وبکم، بلوتوث، شبکه بی سیم Wi-Fi با استاندارد ۸۰۲.۱۱ac 1×1 ، باتری ۲ سلولی با ظرفیت ۴۸۱۰ میلی‌آمپر ساعت، کارکرد باتری ۲ تا ۴ ساعت، سیستم عامل DOS ، بلندگوهای داخلی استریو
وزن
۱.۹۴ کیلوگرم
ابعاد
۲۰ × ۲۶۰ × ۳۸۰ میلیمتر
سایر مشخصات
فاقد درایو نوری و پورت شبکه، کارت خوان، پورت های ارتباطی ۲x USB 2.0، ۱x USB 3.0، ۱x HDMI ، جک هدفون/میکروفن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *